Dette indlæg er udarbejdet i samarbejde med den virksomhed der linkes til. Indlægget er derfor betalt - det samme gælder links.
Der er mange gode grunde til at holde en event
Et event kan være med til at kommunikere vigtige budskaber ud og skabe en god dynamik og sammenhold. At arrangere en tech-event, kan være en god ide, hvis man gerne vil vise f.eks. kunder eller andre, hvad man laver og hvordan man kan bruge teknologien til at forbedre virksomheder på forskellige måder. Men at arrangere et event, er ikke bare lige ud af landevejen. Det kræver en strategi og eksekvering af denne, før at det kan blive til en fantastisk event. I denne forbindelse har man brug for virksomheder med erfaring inde for dette. Event Republic vil f.eks. være et godt valg at samarbejde med.
Den rigtige partner til eventen
Event Republic har prøvet det før og ved i den grad, hvad der skal til for at arrangere en fed event. Her kan man med fordel gøre brug af et tema, som har noget med jeres virksomhed at gøre. Dette kunne f.eks. være udvikling, med kode. Man ville kunne lave spændene præsentationer, eller hvis man gerne vil skabe et udviklermiljø, så kan man lave flere udviklergrupper, som arbejder på hver deres opgave. Der kunne i denne forbindelse evt. være en konkurrence, hvor man kunne vinde en præmie. Men alt dette vil I kunne arbejde med, når I skal planlægge eventen og hvad den skal indeholde.
God forberedelse gør godt
Hvad man ikke må tage fejl af, er at det tager tid at få et godt event op på benene. Det kræver omtanke, research og planlægning. Af denne grund kan det ikke understreges nok, at et samarbejde med en eventbureau, som har erfaring med dette og ved hvordan disse events, skal forberedes. For lokationer og tilgængelighed har også en stor betydning for succesen og det er noget, som ikke alle tænker over, før at eventen er skudt i gang. Når først eventen er i gang, så er det for sent at lave ændringer og man skulle gerne undgå at komme i en situation, hvor det er nødvendigt at lave store og fundamentale ændringer.